vineri, 2 martie 2012

Semnez...VOCEA

Vocea...o să mă întrebaţi: de ce? Pentru ca de asta are nevoie această ţară: de voci. De vocile cetăţenilor ei,  nu doar de cele ale politicienilor, politrucilor, showman-ilor, businessman-ilor, comentatorilor din presă, fariseilor, aroganţilor sau dumnezeilor din acest colţ de rai. Căci este un colţ de rai pe care toţi fanarioţii zilelor noastre vor să şi-l treacă în proprietate. Îmi iubesc ţara şi nu mi-e ruşine să o spun, iubesc frumuseţile, istoria şi oamenii ei, asa cum sunt : mai buni sau mai răi, mai harnici sau mai leneşi unii dintre ei, mai curaţi sau mai murdari. Avem însă nevoie de vocile oamenilor ei şi tocmai de aceea nu doresc să mă prezint nici ca bărbat, nici ca femeie, nici ca bogat, nici ca sărac, nici înţelept dar nici sărac cu duhul...sunt doar un cetăţean al acestei minunate ţări ce are o VOCE!  Vocea poate fi caldă, iubitoare, aspră, critică, laudativă, impersonală şi imparţială, dar cel mai important lucru este ca trebuie sa fie LIBERĂ! 
Scopul acestui blog este de a trezi vocile din dumneavoastră dragi compatrioţi, de a ne face auziţi, de a încerca să înţelegem ce ni se întâmplă, de ce ni se întâmplă, unde mergem şi către ce zori sau întunericimi ne întreaptă cei care ne reprezintă. Privind însă la evenimentele din ultima perioadă mă întreb însă dacă ne mai reprezintă.
Am ales adresa acestui blog miscarea-populara.blogspot.com nu pentru că ar fi acum la modă ci doar dintr-o revoltă personală. Această sintagmă de MIŞCARE POPULARĂ se vehiculează extrem de mult în ultimul timp, ca fiind apanajul unei noi şi evident salvatoare formaţiuni ce încearcă să pătrundă pe uşa din dos a politichiei româneşti. M-am simţit furat, gândindu-mă la înţelesul celor două cuvinte alăturate : mişcare şi populară. Mă întreb acum, întocmai ca Moromete: "Şi poporul unde este în această mişcare"? Nu am nimic împotriva fuziunilor de oameni, idei sau concepte, dar atât timp cât aceste asocieri se înfăptuiesc sub o umbrelă populistă doar, îmi creează suspiciuni şi-mi ridică semne de întrebare. Este foarte posibil ca intenţia să fie bună dar, în revers, un mare întelept spunea odata că "drumul spre iad e pavat numai cu intenţii bune
Prin urmare, m-am hotărât să le "fur" înapoi această denumire, şi să o redau măcar în spaţiul virtual celor cărora îi aparţine de fapt, adică Vouă dragi cititori, în speranţa că vă veţi face vocile auzite şi poate, le vom putea aduna on-line într-o veritabilă Mişcare Populară.
Aştept de la dumneavoastră idei, gânduri, analize, impresii şi chiar idei de teme de discuţii, indiferent de orientarea voastră politică, ocupaţie, funcţie sau poziţie socială.
Cu mult drag,
VOCEA

Un comentariu:

Lăsaţi un comentariu